مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-30فرهنگي

انتشار مجموعه ای درباره کرونا برای بچه ها


مجموعه چهارجلدی آموزش مقابله  کودکان با ویروس کرونا منتشر شد.

- مجموعه چهارجلدی آموزش مقابله  کودکان با ویروس کرونا منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجموعه با عنوان های عروس داماد ماسکی ، مراقب باشید کوویج تان نوزده نشود ، کلاغه به خونه ش نرسید و شستن دست با موضوع آموزش راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به کودکان توسط دپارتمان کودک انتشارات سیمای شرق (کتاب های زرافه) برای گروه سنی ب (3+ سال) در قالب داستان طنز و شعر، منتشر و روانه بازار نشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب ها آمده است: در مجموعه شعر عروس داماد ماسکی نوشته زهرا موسوی و تصویرگری میثم موسوی با داستان عروسی کلاغه و غاز مهربونی همراه می شویم و می بینیم که برگزاری عروسی و مهمانی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند چه مشکلاتی را به وجود بیاورد.

کلاغه به خونه اش نرسید نوشته زهرا موسوی و تصویرگری فاطمه زمانه رو در قالب شعر هم داستان یک کلاغ و دوستانش را روایت می کند که اصلا به نکات بهداشتی اعتقادی ندارند و در این کتاب دردسرهایی را که برای شان ایجاد می شود، دنبال می کنیم.

در کتاب داستان مراقب باشید کوویج تان نوزده نشود! به نویسندگی نسترن فتحی و تصویرگری میثم موسوی نیز ماجرای دو خرگوش به نام های بیجو و جیبو را دنبال می کنیم که یکی از دوستان شان کرونا گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مجموعه ای درباره کرونا برای بچه ها

انتشار مجموعه ای درباره کرونا برای بچه ها